Ostatnio coraz więcej mówi się o tym, że można reklamować się na paczkomatach. Nie wiesz, czy reklama paczkomaty to dla Ciebie dobre rozwiązanie? W takim razie zajrzyj do poniższego tekstu. Prezentujemy w nim kilka powodów, dla których możesz zmienić zdanie.
Możliwość dotarcia do wybranej grupy odbiorców
Każdy, kto decyduje się na reklamę, pragnie dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. Z paczkomatami mamy nieograniczone możliwości, ponieważ ilość ich użytkowników z dnia na dzień się powiększa. Aktualnie podaje się, że z paczkomatów w naszym kraju korzysta już 4 mln osób miesięcznie. Wśród tych osób mogą znaleźć się osoby, które nie tylko zainteresuje nasza oferta, ale również zdecydują się na skorzystanie z niej.
Zwiększanie świadomości marki
4 mln użytkownik paczkomatów pozwala na łatwiejsze budowanie marki, zwiększanie jej popularności. Z pomocą paczkomatów nawet nowe firmy mają szansę na skuteczne wybicie się na tle konkurencji, sprawienie, że marka stanie się bardziej rozpoznawalna. W bardzo krótkim czasie może przełożyć się to również na lepszą pozycję na rynku i ugruntowanie swojej pozycji, zwłaszcza jeśli przyłożymy się do stworzenia reklamy.
Pełna kontrola nad wyborem form reklamy
Na tym jednak nie koniec, ponieważ reklama paczkomaty oznacza również pełną kontrolę nad wyborem formy reklamy. To od nas, jako reklamodawców zależy, na jaką ostatecznie reklamę się zdecydujemy. Trzeba jednak przyznać, że ilość dostępnych opcji robi wrażenie. Zdecydować się możemy na reklamę outdoor bądź grafikę. Bardzo ciekawie może prezentować się nasza reklama w formie krótkiego filmiku, który będzie wyświetlał się na ekranach paczkomatów. Jednak na tym nie koniec, ponieważ możemy także zdecydować się na ciekawą promocję w Managerze Paczek.
Realizacja reklam
Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że jesteśmy zwolnieni z realizacji reklamy. Wszystkim zajmą się specjaliści. To oni biorą na siebie wydruk oraz montaż, więc my możemy skupić się na swojej firmie, na jej rozwoju i bieżących zadaniach, ponieważ nad przebiegiem prac będzie czuwał ktoś, kto się na tym doskonale zna.
Warunki współpracy dostosowane do naszych potrzeb
Dużą zaletą reklam na paczkomatach jest fakt, że to od nas zależą warunki współpracy. Możemy zdecydować się na krótkoterminową reklamę, która będzie wyświetlana przez miesiąc. Jednak nic nie stoi też na przeszkodzie, by zdecydować się na dłuższą współpracę, czyli np. nasza reklama może wyświetlać się nawet przez kilka miesięcy. Co ważne, możemy tutaj liczyć na bardzo przystępne ceny. Reklama na paczkomatach nie dość, że ma duży zasięg, to w porównaniu do innych form reklamy wyniesie nas bardzo tanio.
Rozwiązanie dla każdego
Na koniec warto wspomnieć, że tego typu reklama jest dostępna dla każdego. Na reklamowanie się na paczkomatach może zdecydować się każdy – od właściciela dużego przedsiębiorstwa, po średniej wielkości firmę, czy małą. Nawet osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą mogą skorzystać z tego innowacyjnego rozwiązania.